Tvorba názvu a vizuálnej identity - Edukon

22.01.2024

Názov značky

Názov je vytvorený z prvých písmen slovného spojenia "edukácia ang. eudcation", čo znamená vzdelávanie, teda významná časť podnikania klienta /usporiadavanie vzdelávacích kurzov/ . Druhá časť názvu sa skladá tiež z prvých písmen slov connection ako prepojenie, alebo aj congress/conference "kongres/konferencia" Názov sa jasne odvoláva na to, čomu sa firma venuje. Napriek tomu je dostatočne abstraktný a firmu nelimituje v budúcom rozširovaní podnikania.

Logo značky

V identite Edukon sme využili element staromestskej európskej architektúry a to geometriu okna, steny a jej špecifický dobový výraz na podobu loga. Písmo je jednoduché, čitateľné a jasne viditeľné vo všetkých veľkostiach a použitiach. Popis "Konferen´ˇčné miestnosti Nitra" sa používa iba pri väčšej veľkosti loga.

Znak okna je prirodzene začlenený do loga bez toho, aby narušoval jeho čitateľnosť. Zároveň je možné tento znak používať samostatne, napríklad na sociálnych médiách, alebo iných komunikačných kanáloch, ako doplnkový identifikačný prvok.

Následnosťou sa dá vyvolať pattern "vzor", opakovateľnosť okna spôsobuje vizuálnosť budovy a môže byť použitá v rôznych aplikáciách /napr. látka závesu, tapeta, pozadie roll-up banner pri tlač. konferencii/

Boli sme prekvapený ako zaujímavo a elegantne pôsobí historická reálnosť Nitrianskeho starého mesta vo vizuálnej skratke, ktorú používa tento konkrétny projekt. 

 

© 2024 NU8 art creative 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky